Ruházkodás
2014. október 30. írta: Simonfi Kati

Ruházkodás

Van már sapka és van bakancs, de még mindig nincs pulcsi és kabát. Valahogy olyan kabáthoz a gombot érzésem van. Egyelőre még meleg van, nem annyira baj, csak előbb utóbb ez így kevés lesz. Pénteken ki akarnak menni kínai kaját enni, mondtam, hogy utána nézzenek kicsit körül ruházati ügyben, hátha a többiek is akarnak venni ezt-azt. Erre a kínai kajálásra kíváncsi leszek. Szegények azt hiszem többet várnak, mint amit kapni fognak főleg szegény hongkongi kislány. Igaz, hogy a tulaj is kínai, a szakács is kínai, csak a kaja nem, mert azt a hülye európainak európaiasítani kell, hogy megegye. Azért majd kíváncsi leszek rá, hogy mit mondanak.

Közben volt fejlemény. A kínai étterem tulajdonosa tényleg kínai, viszont a szakácsok között van koreai (?!) is, és mind más kínai dialektust beszélt mint GJ, de azért örült mert megértette őket. Egyébként a kaja inkább thai volt, mint kínai. Kabátja Faynak azóta sincs, viszont nagy lelkesen hordja az én piros télikabátomat, bár néha fázik benne, amit nem értek kristály tisztán, mert én tavaly hidegebben is abban voltam, és egyáltalán nem fáztam. Mondogatom neki, hogy esetleg vennie kellene valami olyat, ami jobban megfelel az ízlésének és a méretének, de eddig csak a bólogatásig jutott el. Részemről mindegy, mert úgyis kihíztam azt a kabátot.

Fay

A bejegyzés trackback címe:

https://befogadocsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr276773601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása