Mindent vagy semmit. Farsang, koncert, iskola bál. Egyben.
2013. február 06. írta: Simonfi Kati

Mindent vagy semmit. Farsang, koncert, iskola bál. Egyben.

Valahogy nincs szerencsém. Tök jól kitaláltam, hogy a srácok farsangjára elmegyünk családostul, Klearnek úgyis újdonság lesz, bár nem tudom, hogy mennyire érdekelte volna egy csomó ugráló törpe, de ilyet még szerintem úgysem látott. Nem hiszem, hogy van Thaiföldön is. Lesz műsor meg beöltözés meg tombola, meg tánc meg élőzene meg minden ami kell egy rendes bulihoz. A gyerekek már napok óta csak azért járnak oviba mert, he nem mennek  nem mehetnek farsangra sem.  A múlt hétvégén  már mindegyik ugrált a fejemen, hogy mikor csinálom végre meg a jelmezeket mert a fagyis Levi túrórudi lesz- Ennek a gyereknek már valószínűleg sosem fogom megtudni a rendes nevét. A fagyi a jele az oviban így mindig csak fagyis Levinek emlegetik. J -, nekik meg még mindig semmi. Vettem egy mély lélegzetet, na jó akkor most jelmezeket csinálunk. Az egyik szellem akar lenni a másik csontváz. Srácok tudjátok, hogy nem Haloween bulira készülünk? Nem baj akkor is azok akarnak lenni. Hát jó azokat legalább nem nehéz megcsinálni.  Főleg a szellemet. Fogtam az egyik lepedőmet el is kezdtem nyirbálni amolyan nagyjából méretre. Szerencsémre mit utólag kiderült nagyra vágtam, így azért könnyebb volt méretre igazítani, mintha kicsi lett volna.  Hálóing, csukja, a ruhára egy szellemet rajzolni, hogy azért fel is lehessen ismerni, hogy mi akar lenni és már kész is. A gyerek egész nap abba rohangált két helyen szakította el, mind a kétszer nagy szemekkel jött, hogy “Anya elszakadt”, de le nem vette volna. Nem baj fiam, megvarrjuk. Meg egyébként is egy szellem akkor jó ha szakadt. Na a csontváz már trükkösebb volt. Leginkább, mert alig találtam fekete ruhát. Ehhez is járt egy csukja, amire koponyát rajzoltam, meg mondtam, hogy majd felhúzzuk a kapucnit,  meg a csontokat még nem raktam rá, de azt hiszem, hogy fehér szigetelőszalaggal lesz a legegyszerűbb. Szóval ezzel sem szándékozom sok időt tölteni.

Aztán jött a felismerés. Hiszen a a következő koncert is 8-án lesz. Na sebaj, egyszer van csak a gyerekeknek farsangjuk, nekünk hivatalból arra kell menni, Klearnek meg kötelezően ajánlott. Még is csak most tudjuk megmutatni neki, hogy milyen is ez! Na és tegnap jött az utolsó csapás.

- Anya pénteken lesz az iskolabál.

Ennyit a farsangról. Ugyan meglepődtem, hogy el akar menni a sulibálra, de inkább oda menjen, és a saját korosztályával legyen, mint a törpék között nézelődjön. Pedig , már azt is megbeszéltük, hogy felveszi a Thai ruháját, mert itt most nem lesz olyan nagyon feltűnő, meg még úgysem láttam benne. Ennek is fuccs. :( Így a következő alkalom arra, hogy valami újat lásson, vagy tapasztaljon a húsvét lesz, az meg hol van még. Még akkor is, ha idén korán van  húsvét. Egyébként annak sem ideális idén az időpontja.

- Anya mikor lesz április?

- Még elég soká Boti miért?

- Mert április elsején van április bolondja.

Nem akartam elvenni a kedvét, hogy azt idén nem április bolondjának fogják hívni, hanem húsvét hétfőnek. Ez van. Majd jövőre.  Meg jövőre decemberbe ne felejtsek el elmenni az osztrákokhoz a krampuszfuttatásra. Oda is el akarok menni minden évben, de mindig elfelejtem.

Na azóta van némi fejlemény. Mutatott Zoltán Klearnek képet egy iskolai alsós farsangról, mire Klear megjegyezte, hogy milyen kár, hogy ez is pénteken lesz, pedig szívesen eljönne. Most az a terv, hogy eljön, megnézi a manók műsorát , meg a jelmezes felvonulást, eszik-iszik amennyi belefér a sütikből amit visznek, aztán majd elviszem autóval a bálba. Ha lesz elég történés, akkor a farsangról külön poszt lesz, ha nem, majd itt egészülünk ki. Kép lesz bőséggel. Remélem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://befogadocsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr425065635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása